APM SUBLIMATION HUTPA EDITION

    RAMAI yang tidak tahu atau terlupa bila dan bagaimanakah Angkatan Pertahanan Awam ditubuhkan di Malaysia. Tambahan pula hari Ulangtahun APM (HUTPA) yang akan menjelma buat kita tertanya-tanya bilakah tarikh penting dan apakah kemahiran teras yang ada di dalam Pertahanan Awam.


Siapa tidak kenal JPA3 atau JPAM yang dahulunya pernah bermain di hati rakyat Malaysia yang sinonim dengan tugas kecemasan, bencana dan kemanusiaan. Siapa juga yang tidak kenal dengan Rescue 991 atau 999 dan penangkap ular yang handal kalau tidak APM yang dikenali pada masa kini.

Sebahagian persoalan ini akan terjawab di atas lembaran sehelai baju dicetak khas yang akan diterjemahkan kepada rakyat Malaysia. Perasaan berkobar diiringi kecintaan kepada APM yang sangat mendalam tentang sejarah dan tugas APM sejak dari dulu lagi.

Ia didatangkan dengan pelbagai ciri untuk keterampilan peribadi terutama untuk aktiviti kecergasan dan santai APM. Walau ia tidak dapat menandingi kekemasan uniform biru atau pakaian rasmi APM yang lain. Sekurangnya ia dapat memaparkan semangat dan komitmen kepada agensi yang mendorong pasukan seterusnya
 menerajui aktiviti kesukarelaan negara.

Sebahagian kenangan harus disimpan dan diabadikan untuk anak cucu kita nanti dalam pelbagai medium termasuk baju tshirt ini.

 Semarakkan sambutan Ulangtahun Angkatan Pertahanan Awam (HUTPA) pada tahun 2020 yang ke-68 (HUTPA 68). Hayati sejarah kewujudan APM di Malaysia. Bagi menyingkap kisah penubuhan APM sempena HUTPA 68 pada tahun 2020, jom kita semarakkan sambutan Ulangtahun APM dengan mengenakan pakaian berupa tshirt khas iaitu Tshirt APM HUTPA Edition. Rekaan tshirt yang menyelitkan elemen sejarah penubuhan APM sebelum kemerdekaan pada tahun 1939 lagi dan secara rasmi pada tahun 1952. Dalam masa yang sama dapat kita memberi maklumat jelas kepada warga APM dan rakyat Malaysia serba sedikit sejarah APM di samping menanam sifat ingin tahu terhadap sejarah penubuhan APM yang unik ini.

*Untuk paparan lebih jelas, sila klik pada setiap gambar

*Untuk paparan lebih jelas, sila klik pada setiap gambar

SENARAI HARGA:
  1. Roundneck Short Sleeve RM50
  2. Roundneck Long Sleeve RM60
  3. Collar Mandarin Short Sleeve RM60
  4. Collar Mandarin Long Sleeve RM70
  5. Collar Zip Short Sleeve RM65
  6. Collar Zip Long Sleeve RM75

HARGA TAMBAHAN BAGI:
Saiz 3XL dan ke atas = RM5.00



Kos postage SEMENANJUNG:
RM10 (1-5 pcs)
PERCUMA 6 pcs ke atas
Kos postage ke BORNEO:
RM20 (1-5 pcs)
PERCUMA 6 pcs ke atas

Untuk KETERANGAN LANJUT dan TEMPAHAN sila hubungi melalui aplikasi whatsapp di
wasap.my/60175543225/bajuhutpa68 
Atau Telefon: 017-5543225

TARIKH TUTUP TEMPAHAN: 11 FEBRUARI 2020